Ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον για μαθητές είναι Η ώρα του Κώδικα.
Ένας μαθητής σ' ένα τέτοιο περιβάλλον μπορεί να μελετήσει με εύκολο τρόπο τις βασικές δομές του προγραμματισμού που είναι : Δομή ακολουθίας, Δομή επιλογής και Δομή επανάληψης.
Για την Α' Λυκείου πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://studio.code.org/sections/KWPYJU.
Οι κωδικοί θα σας δοθούν στο εργαστήριο.
Ένας μαθητής σ' ένα τέτοιο περιβάλλον μπορεί να μελετήσει με εύκολο τρόπο τις βασικές δομές του προγραμματισμού που είναι : Δομή ακολουθίας, Δομή επιλογής και Δομή επανάληψης.
Για την Α' Λυκείου πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://studio.code.org/sections/KWPYJU.
Οι κωδικοί θα σας δοθούν στο εργαστήριο.
Οι φιγούρες της Έλσα και της Άννας μετακινούνται πάνω σε μια πίστα πάγου και δημιουργούν γεωμετρικά σχήματα (τετράγωνα, παραλληλόγραμμα, κύκλοι...).
Επίσης μπορεί να στρίψουν κατά ορισμένες μοίρες (30, 45, 60, 120....) ανάλογα με το σχήμα που έχουν να δημιουργήσουν.
Στις πίστες των γεωμετρικών σχημάτων χρησιμοποιούνται οι δομές της ακολουθίας και της επανάληψης (απλής και εμφωλευμένης- επανάληψη μέσα σε μια άλλη επανάληψη).
Στη Δομή Ακολουθίας η μία εντολή εκτελείται μετά την άλλη στη σειρά που βρίσκονται |