Το ερευνητικό ερώτημα Δημιουργικής Εργασίας της Β' τάξης του ΓΕΛ ΠΑΡΟΥ ήταν :
"Ποιες είναι οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στις μέρες μας και ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα χρήσης της;"
Το ερευνητικό ερώτημα αποτέλεσε τμήμα της διδακτέας ύλης της
Β’ Λυκείου στο μάθημα «Εισαγωγή στις Αρχές Επιστήμης των Η/Υ», Κεφάλαιο 3.
Οι μαθητές δημιούργησαν το ακόλουθο πόστερ :
Το
ερευνητικό ερώτημα αποτέλεσε τμήμα της διδακτέας ύλης της Α’ Λυκείου στο μάθημα
«Εφαρμογές Πληροφορικής», Κεφάλαιο 10.
Οι μαθητές δημιούργησαν την ακόλουθη παρουσίαση :
------------------------------------------------------------------------------------
Ομάδα Α΄Λυκείου φάκελος
Ιστοσελίδα pc-steps για κρυπτογράφηση
Ομάδα Β' Λυκείου φάκελος
"Ποιες είναι οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στις μέρες μας και ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα χρήσης της;"
Οι μαθητές δημιούργησαν το ακόλουθο πόστερ :
Το ερευνητικό ερώτημα Δημιουργικής Εργασίας της Α' τάξης του ΓΕΛ ΠΑΡΟΥ ήταν :
"Τι είναι η
κρυπτογραφία, ποιες είναι οι εφαρμογές της και πως επηρεάζουν τις συναλλαγές
των πολιτών στο διαδίκτυο;"
Οι μαθητές δημιούργησαν την ακόλουθη παρουσίαση :
Ομάδα Α΄Λυκείου φάκελος
Ιστοσελίδα pc-steps για κρυπτογράφηση
Ομάδα Β' Λυκείου φάκελος