Ένας προγραμματιστής χρησιμοποιώντας τη Δομή Επιλογής κατευθύνει ένα αντικείμενο στο να ακολουθήσει τον ένα ή τον άλλο δρόμο σ' ένα σταυροδρόμι.
Με την δομή επιλογής θα οδηγήσετε το ανθρωπάκι που βρίσκεται στην πίστα 14 να ακολουθήσει το σωστό δρόμο προκειμένου να φτάσει στο λουλουδάκι.
Στην πίστα 14 υπάρχουν οι δομές της Ακολουθίας και της Επανάληψης που συναντήσατε σε προηγούμενες ασκήσεις.
Η Δομή της Επιλογής φαίνεται στο τελευταίο μπλοκ με τη μορφή Εάν υπάρχει μονοπάτι αριστερά Κάνε.
Σημείωση : Στην Δομή Επανάλαβε θα κουμπώσουν κάποιες εντολές στο ροζ πλαίσιο, στη Δομή Εάν θα κουμπώσουν κάποιες εντολές στο μπλε πλαίσιο.
Η Δομή Εάν μπορεί να κουμπώσει μέσα στο ροζ πλαίσιο.
Πίστα 16
Με την δομή επιλογής θα οδηγήσετε το ανθρωπάκι που βρίσκεται στην πίστα 14 να ακολουθήσει το σωστό δρόμο προκειμένου να φτάσει στο λουλουδάκι.
Στην πίστα 14 υπάρχουν οι δομές της Ακολουθίας και της Επανάληψης που συναντήσατε σε προηγούμενες ασκήσεις.
Η Δομή της Επιλογής φαίνεται στο τελευταίο μπλοκ με τη μορφή Εάν υπάρχει μονοπάτι αριστερά Κάνε.
Σημείωση : Στην Δομή Επανάλαβε θα κουμπώσουν κάποιες εντολές στο ροζ πλαίσιο, στη Δομή Εάν θα κουμπώσουν κάποιες εντολές στο μπλε πλαίσιο.
Η Δομή Εάν μπορεί να κουμπώσει μέσα στο ροζ πλαίσιο.
-------------------------------------------------------------------------------------
Πίστα 17
-----------------------------------------------------------------------------------------
Στην πίστα 18 υπάρχει μια παραλλαγή της Δομής Επιλογής : Εάν υπάρχει διαδρομή μπροστά τότε κάνε κάτι Αλλιώς κάνε κάτι άλλο.
Παρακολουθήστε το ακόλουθο βίντεο που σας εξηγεί ακριβώς την έννοια της Δομής Επιλογής : Εάν..Κάνε...ΑλλιώςΣυνεχίστε μέχρι να τελειώσετε την Ώρα του Κώδικα στην πίστα 20.
Μπράβο για την προσπάθεια!